membeli- belah (belah duit aku hahahaha); aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum semua....sahabat2 aku;

Hari ni aku da rancang gan Kak aku nak pi beli barang2 dapur hehehehe (sbb aku tak pandai membeli huhuhuhu) aku pun tak tau ape yg kak aku beli sebb aku tolong bayar je herm. Tak banyak yg aku beli untuk peribadi. Oleh kerana aku tak penah sampai ke tempat ni (PASARAYA TF BATU GAJAH) aku lebih suke tengok2 barang je la hehehehe dan ternyata tak de pun barang2 yg aku minat nak beli herm dan pelik nye tempt jual majalah dan buku2 pun tak ada huhuhuhu ( komen sungguh pasaraya ni herm ) kene tarik balik perkataan "raya" 2 ek hehehehe.
( aku & adik a.k.a bulat )
Aku pi gan Kak gan cam biasa kedua2 anak buah aku sekali ( bulat dan kuntum ). Dan cam biasa aku menjadi "amah" yg setia hahahahahaha hampehhhhh.....huhuhuhuhuhu.
( akak a.k.a kuntum )

( kakak aku a.k.a "mem" besau )

p/s; Aku rasa sakit pinggang aku sakit sungguh huhuhuhuhu makin berat anak buah aku ni herm..

aku;
toktuasakti;
1 dis 2009;
aku penat ari ni;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^