aku; lepak umah kawan; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam.....

Malam tadi aku lepak umah kawan merangkap dah kami anggap saudara kami sendiri. Oleh kerana Mak Ayah dia pi Mekah buat Haji mak aku pun suh aku lepak kat sana teman2 deorg em. Malam tadi jam 10 malam aku pun sampai dan cam biasa borak2 pas tu main game hehehehe dan acara wajib tido ar kan heheheheh (dah tak ada aktiviti kan em)


( azhar = adik )

( aliff = kawan aku )

Awal pagi bangun solat subuh jemaah dan kami pi lepak kat kedai kopi hehehehe leh kami lepak sampai kat Bota Kanan (kire jauh dari umah dia em) Sbb nak cari roti canai punya pasal heheheh dan kami port kat kedai minum MANJE a.k.a APON hehehehe (pondan ar bro kahkahkahkah). Tapi roti dia baik punya bro kahkahkahkah siap deorg makan 2 keping tu siut em. Pas 2 aku pun balik umah ...TAMATTTT..... cau dulu geng sakit perut hahahahaha.

p/s; APON pun smart oooooooo kahkahkahkahkah leh muntah balik laaaaaa kahkahkah

aku;
toktuasakti;
03 dis 2009;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^