kenduri; di kuala; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum semua.....

Ari ni aku kembali ke Kuala Kangsar, Kg Kubang Halban, pi kenduri umah kawin jiran (umah sewa aku) hehehehe sbb makcik ni mmg baik gan aku dan kejiranan nye sekali. Aku pi gan mak aku dan aku semangat nak datang cz aku dapat jumpa semua cikgu2 sekolah aku sekali hehehehe dan kebetulan Cg Anuar Tak yg jadi DJ untuk kenduri kawin ni hahahaha.

Pas makan ape lagi aku pun tibai le nak karaoke hehehehe dan yg hampeh nye tetiba aku teringat yg aku datang gan mak aku hahahaha kantoi2 mana leh nak melalak bro nanti kene tembak gan mak aku hehehehehe (padahal dia tak tau aku hantu nyanyi kahkahkah)

Dan untuk menjadi kan cite ni makin naya bila sorang awek pujuk aku berduet gan dia hahahahaha memang nak mampus aku ni (sbb aku pun tak kenal sape awek 2) dan aku ikut kan aje bila Cg Nuar panas kan aku hehehe dan melalak le aku 2 lagu hehehe dan yg hampes nye aku tak sempat nak tangkap gambo dan tu pun ditegur Cg Yusri herm rugi2 dan awek cun plk 2 hehehehehe. (harap2 mak aku tak nampak kahkahkahkah)

Dan cite aku bertambah hampes bila aku punya HP kamera tetiba rosak dan aku tak dapat nak tangkap gambo pulak herm cam gambo kat bawah ni ......bengong!!!!!!!!!

( maap le gambo x jelas )

(mak aku tudung biru)




Aku balik dalam sekitar jam 2 petang dan bertambah syok nye bila mak aku jumpa sedara dia kat sini hehehehe (nasib aku tak bt perangai kat sini) dan sebelum pulang sempat le aku singgah umah saudara aku 2 sekejap hehehehe. Dan sampai selamat kembali ke bota jam 4.....tamat....habis cite.....hehehehe.....

p/s; ngape la aku tak ambik no tel awek 2??? bengong tul....

aku;
totuasakti;
6 dis 2009;
kuala ke bota;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^