aku tengok filem bodoh; aku:

Author: Tok Tua Sakti /



Salam semua, tetiba aku tengok cite P.RAMLEE tajuk dia "ANTARA 2 DARJAT" aku layan je la kan hehehehe tapi cam biasa sebab dah selalu sgt tengok dari kecik sampi la ni jadinye aku tak tgk sgt la pun hehehe cam biasa aku tgk awl gan akhir je hahahaha senang sikit.

Ape yg aku nak cite kan kat sini; Ada ke zaman skg ni sama dengan gan cite P.Ramlee ni??? Aku susah nak cakap hahahaha dan mak aku percaya zaman skg ni masih ada yg pikir cam "BERUK" ni lagi. Herm aku pun tak nak cakap banyak gan mak aku so aku punya pikir senang je

Dalil aku :

Ayat 13 Surah Al- Hujurat

"hai manusia , sesungguhnya kami menciptakan kamu dpd seorang lelaki dan seorg perempuan dan kami menjadikan kamu berbangsa2 dan bersuku2, supaya kamu saling mengenal. Sesungguhnya org yg paling mulia di antara kamu disisi Allah ialah org yg paling bertakwa"

Jadi nye tak yah nak cakap banyak ar kan hehehehe tak ade maknenye darjat2 disisi Tuhan melainkan TAKWA. Sape pun korang sama dengan je gan sampah (termasuk aku) kalu tak ada TAKWA = (takut pada ALLAH). Jgn le perasan diri bagus (aku ar tu hahahahaha hampesss) kalu setakat ada keturunan yg baik tapi perangai cam lahabau (sory kalu keras sangat cz aku geram gan watak jahat dalam filem ni huhuhuhu siap gune senapang gajah 2 kahkahkahkah last2 mati hahahaha padan muka) takde gune nye pun

p/s; Tetiba aku teringat lagu RAIHAN (IMAN ITU MUTIARA DAN TIDAK BOLEH DIWARISI HERM)

aku;
toktuasakti;
03 dis 2009;
p.ramlee VS aku (ensem lagi hahahaha);
umah aku:

2 comments:

MeLaTi PuTeH said...

Kalu manusia pilih darjat takkan ke mana...
Betul kate mak tu. memang sekarang ni masih ade lagi BERUK2 camtu.. Tapi kemana nak pegi dengan darjat tu??

MeLaTi PuTeH said...

ish ayat aku ni tunggang terbalik plak.. ni pasal bunyi TV ar ni hampeh....

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^