angsa VS itik; aku:

Author: Tok Tua Sakti /



Salam semua......

Mak aku baru je beli sepasang Angsa gan Sepasang Itik Ayo hehehehe dan malang nye Angsa 2 tinggal sekor je sbb yg jantan nye dah mati huhuhuhu (mungkin die meroyan kot hehehehehe) Syg nye sebb binatang2 ni liar lagi aku tak dapat nak tangkap hehehehe jgn dikejo nye aku sudah hehehehe.

Syok sungguh tengok binatang2 ni bila dapat main hujan hehehehe tak sama gan ayam2 bapak aku em, mungkin ni le nama nye kebebasan yg sempurna huhuhuhu dan akibat nye angsa dan itik mak aku tak nak masuk dalam reban hahahaha dan terpaksa le ditangkap satu2 kahkahkah hampes sungguh...

p/s; makin baso le ZOO kat umah aku ni herm...

aku;
toktuasakti;
09 dis 2009;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^