kenduri; yen; part 2; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam buat semua......

Ari ni, bagi kebanyakan kenduri di Perak ari ni adalah hari memasak sbb esok kenduri kawin nye. Dan kebanyakan semua saudara mara dah mula berkampung untuk menguruskan kenduri kendara dan alhamdulillah semua kerja masih bergotong-royong dan masih ada nilai "masyarakat" nye. Walaupun ramai org dah mula lebih selesa menggunakan makanan tempahan tanpa bersusah payah nak masak sendiri hehehehe (kat kampung pun dah ada stail cam 2 herm)




Cam biasa, , masing2 sibuk gan koje masing2 dan aku gak cam biasa hehehehehe koje gak + mengulor harharhar (watak tambahan le kata kan hehehehehe)

p/s; bengang je deorg sebb aku selalu hilang dari pandangan hahahahahaha

aku;
toktuasakti;
25 dis 2009;
kenduri kawin yen;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^