baru habis baca; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Tajuk ; 1511 H ( KOMBAT )
Penulis ; Faisal Tehrani
Dari ; Hadiah Sastera Kumpulan Utusan.

Aku baru usai baca buku ni setekah aku memedihkan mata aku selama 3 hari hehehehe dan ternyata tak sia2 beli buku ni sbb buku ni mampu menaikkan bulu roma tengkuk aku hehehe (hebat kan em). Walau pun banyak ayat2 dan fakta2 yg aku sukar untuk aku faham (sbb banyak berkaitan gan perkataan arab dan istilah ketenteraan) tetapi untuk bahagian akhir cerita mampu membuat kan aku lebih bersemangat untuk membaca dan sehingga kini walaupun dah habis baca aku masih pikir kan buku ni hahahahaha hebat2 kan em.

Aku masih berharap yang "Syarifah Nusaybah dan kesemua Komander ini wujud disetiap alam maya untuk penentuan di garisan yg terakhir....Amin...

p/s; Al Fatehah untuk semua mujahid yg berkorban nyawa untuk pejuangan yg bertanda dinamakan ISLAM....


aku;
toktuasakti;
03 nov 2009;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^