hasil seni; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Tadi aku kemas barang2 yg aku dah angkut dari umah sewa aku, dan aku ternampak hasil karya ulung aku hahahahahaha (nak bagi gempak je hahahaha) aku pun dah lupa nama org puteh dia yg aku tahu benda ni buat cam seakan2 pokok kayu dan dijadikan perhiasan @ leh jadikan tempat simpan2 payung @ tempat duduk. Dan hampeh nye bila sampai umah aku, benda ni jadi "port" nyamuk2 mesyuarat hahahahahaha.

Aku belajo bt benda ni gan Cg Anuar Tak, buat dari semen gan dawai hehehe dan aku bagitahu kat dia yg harga benda ni kalu aku masih hidup RM 50 dan kalu aku dah mati harga dia RM 50 juta hahahahaha sebb biasa nye bila dah mati bertambah2 mahal le harga dia hahahahaha (cam sarung tangan mikail jackson hehehehe saje aku perasan aku DIVA hahahaha).

p/s; syok bt benda ni tapi leh patah pinggang hahahahaha

aku;
toktuasakti;
1 nov 2009;
uma aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^