batik;aku:

Author: Tok Tua Sakti /




Sepupu aku baru sampai Melaka (balik ziarah mak dia) yang aku nak cite kat sini yg koje dia ni mencanting batik (suami isteri buat koje yg sama) hehehehe aku mmg hepi kalo deorg balik sbb kalu balik sini deorg akan mencanting gak dan dapat le aku tengok dan belajo hehehe. Nampak cam senang je bro tapi hampes susah amat siutt.....hahahahaha (bukan semua org diberikan kelebihan yg sama dari Tuhan) herm.... dan aku rasa dia dah mencanting lebih dari 20 tahun siut hehehehehe.

Ape yg buat terfikir; Maha Hebat dan Seni nye Tuhan yg menjadikan kite, bila aku tengok batik ni punya seni maka terpikir la aku bahawa Maha seni nye tuhan yg menciptakan kita dengan penuh keindahan den kesempurnaan dalam penciptaan seperti dalam Quran "aku menciptakan kamu sebaik2 kejadian" herm walau ramai yg menjadi setan hehehehehe.

p/s; sakit tangan siut mencanting batik hehehehe

aku;
toktuasakti;
07 dis 2009;
umah wan;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^