Selamat datang;bulan kerahmatan& keampunan;aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Alhamdulillah, akhirnya kita bertemu lagi dengan Bulan Ramadhan, bulan yg sememang nya ditunggu2 oleh seluruh umat Islam di dunia. Syukur aku pada Tuhan, kerna masih memberi aku ruang dan peluang untuk terus berada di bulan ini.
Untu semua sahabat, aku ucapkan : " Salam Ramadhan, moga penuh keberkatan dan diberikan keampunan yg berpanjangan "
" Ya Allah Ya Tuhan Ku, berikan aku kekuatan dan keampunan serta lindungan sepanjang Ramadhan, seandainya ini Ramadhan terakhir ku, berikan aku nikmat kebahagiaan dan keimanan. Sesungguhnya, hanya pada Mu tempat ku bermohon dan bernaung "
aku;
toktuasakti;
jumaat mlm sabtu;
mlm pertama tarawih;
21-08-2009;
magrib peralihan hari:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^