ramadhan; yg penuh kerahmatan; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam buat semua,

Hari ni banyak aktiviti yg memenatkan untuk bulan puasa ni herm. Kalu x ada aktiviti tak syok la pulak kan cz cam lambat beno mase berlalu hehehe. Ari ni aku bawak mak aku pergi ziarah Opah Lambor, makin uzur aku tengok dia herm pas 2 pg klinik ambik ubat opah.

Ya paling boring ambik buah kelapa@ nyor cz nak raya nanti simpan stok awl2 herm confem mak aku nak buat dodol punya dan pasti nye aku la yg kene jadi tukang kacau dodol huhuhu penat 2 herm.

Ari ni kawan @ jiran aku datang rumah aku sembang2 gan bagi borg koje huhuhu nyaris ada kawan yg masih ingat kat aku kan herm. Banyak sangat topik yg disembang karut kan sampai da tak sedar nak buka pose da hahaha. K ar aku dah nak kuar pi tarawih da walaupun mate dah mengajak aku beradu huhuhu hampeh betul nafsu mate aku ni hehehe ( sama cam tuan nye gak kahkahkah ).


* Fadhilat Tarawih malam ke 5;
Allah SWT akan mengurniakan pahala seumpama pahala orang-orang yang mengerjakan sembahyang di Masjidil Haram, Masjidil Madinah dan Masjidil Aqsa.

subahanallah...

meh la kite sesame ambik berkat ramadhan em....takbir....


aku;
toktuasakti;
25-08-2009;
bota yg herm...... :

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^