Sambutan kemerdekaan;sekolah;aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam semua, sorry cz aku da lambat update aku punya blog, skg ni memang masa sibuk aku, macam2 program yg kene buat, kadang2 aku pelik, lagi dekat nak pose lagi sibuk plak herm entah ar dah name nye dunia kan.

Aku baru pas selesai buat program sambutan pra kemerdekaan dan cam biasa aku jadi bidan terjun hehehe aku kene nyanyi ngan 4 org cikgu yg lain hehehe nyanyi lagu " Warisan" nyanyian asal Allahyarham Sudirman. Walaupun x ada latihan, jam2 tu gak aku kene panggil maka aku pun main redah ar gak kan, dah ar lagu pun tak hafal maka kami ramai2 pun main tibai je le kehkehkeh buat malu kat bebudak aku je hehehe.

Aku gak kene pg ambik ubi kayu, pelik tapi 2 yg menarik, Aku rasa dah lama x makan ubi kayu x macam mase aku kekecik dulu, aku tanya Guru Besau (hehehe) ngape perlu menu ubi kayu, dia cakap nak bagitahu murid2 camne susahnye mak bapak deorg dulu nak hidup dan aku rasa ada betul nya cz aku pun penah rasa cam 2 (tapi x le susah mane pun) bak kate iklan TV, zaman da berubah herm.

Ape pun , aku tetap happy sepanjang program ni berjalan dan aku tengok bebudak kat sini berbakat gak kan, termasuk ar bebudak yg aku buat penilaian (kerja aku). Aku letakkan gambar yg aku kira menarik perhatian aku sepanjang program ni berlangsung.
murid2 perempuan pra 2:
murid2 lelaki pra 2:
guru2 yg sempoi2 hehe:
Persembahan tarian pelajar pra 2:
aku;
toktuasakti;
19-08-2009:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^