impian;harapan;satu keindahan@keresahan;aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam 2 all, (hehehe cakap org puteh 2)
Tengok tajuk je mesti menakutkan hehehehe. Sebenarnye arini aku nak cite tentang impian + harapan = keindahan @ keresahan. Dalam sedar tak sedar tajuk aku hari ni mesti berlegar2 dalam hidup kita kan (kalu salah x per ar kan) Kisah nye camni, ari 2 ada staff kat sini jual tudung telekung kat opis aku, dan dia kenen la aku suru beli untuk awek katenya hahaha dan akhirnya aku pun beli gak, niat aku nak bagi kat mak aku supaya leh guna untuk buat solat tarawih Ramadhan nanti, kalu Hari Raya kite beli baju baru kan, tapi ngapa bulan yg paling mulia (Ramadhan) kita tak nak pakai yg baru2 em? lu pikir ar sendiri hehehehe.
Impian aku; memang aku ada niat nak beli telekung untuk "Dia" sebelum ni untuk hadiah Ramadhan nanti dan nak pendek kan cite cz x nak buang masa hehehe x jadi herm.
Harapan aku; Moga bleh ar gunakan telekung 2, sekurang2 nya aku pun dapat pahala same hehehe dan leh doa2 yg baik2 kan herm.
Dan jawapan bagi kedua2 nya = Keresahan hahahaha.
Makanya ni la teori hidup kita; (ada kemungkinan kan?) x semestinya sama,tetapi keadaan nya mungkin sama tapi x serupa kan. Atau kita boleh buat tajuk yg lain cam tentang belajo ke, koje ke atau ape pun, tapi teori nya tetap sama kan hahahaha. Itulah kehidupan, dan kehidupan adalah pelajaran yg terbaik dalam hidup kita seharian sehingga hujung nyawa. (2 pun kalu ada yg pikir dan nak pikir...jgn mare ek)
Sejauhmana pun impian dan harapan kita, jawapan yg terakhir adalah "Tuhan", macam mana pun kita berlari2 dan mengelak dalam hidup kita pasti tidak dapat lari dari jawapan yg terakhir kan em... pening2 kan le pale kite ek hahaha salam semua, aku blah dulu k.
impian dan harapan
hanya untuk mu Tuhan
yg setia pada perjanjian
di hari kemudian.
p/s; sory lambat naik kan entry ni cz draff dia da terpadam, maklum la aku budak baru belajo hehehe
aku;
TokTuaSakti;
Bote;
17-08-2009:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^