aku punya jalan hidup; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum semua sahabat yg masih setia melayari blog aku;

Hari ni seharian suntuk aku berada diluar kawasan (x ada kat umah). Hari ni gak hari yg paling memenatkan aku sebab tak cukup tido sekitar hanya 3 jam je herm. Seawal pagi apak da kejut kan aku ajak pegi pekan Sabtu (pasar minggu) dan dengan mate kuyu aku redah le gak kan herm. Aku pun beli ar gak barang2 peribadi aku dan dengan sepantas kilat nye aku cepat2 masuk balik dalam keta menyambungkan tido aku hehehehe (syg mimpi nye tak same @ tak bersambung).

Menambah kan ngantuk aku bila kawan aku (Geman) bagitahu yg ari ni ada mesyuarat sekolah lama aku gan Cikgu Meor untuk Majlis Hari Raya Bekas Pelajar kat sekolah aku dan semua selesai pulang hampir jam 2 petang (borak je lebih dari mesyuarat huhuhuhu). Aku tak tau da berapa lama aku tak jejak kan kaki aku kat sekolah ni, sebelum ni aku pikir, sekolah ni ar tempat yg perlu aku jauhkan sbb terlalu banyak kenangan bersama "DIA", tapi bila aku lepak kat sekolah ni banyak plk kenangan masa aku bebudak dulu main balik dalam pale otak aku dan aku rase sangat OK hehehe kire bebaloi ar aku ngantuk2 datang ke sini kan.

7 tahun aku bertapa kat sekolah ni, menuntut bermacam2 ilmu kecuali ilmu santau dan ilmu kebal je x ada hahaha, ingat cam ne hari pertama masuk sekolah, belajo2 panjat pagar sekolah cz malas nak masuk kelas @ lari dari perhimpunan pagi huhuhu. Kene hambat gan Cikgu sampai tawaf satu sekolah hahahaha macam2 sungguh kenangan yg keluar dari pale otak aku yg penat sebb mengantuk herm.

Menyembang2 gan kwn2 lama buat kami tak sedar yg kami da lepak sampai jam 2 herm. Banyak le pekara yg diborak kan sehingga soalan yg da dijangka pun kuar same herm. Harapan aku pas ni aku ada banyak mase gan kawan2 aku lagi .

- kawan yg baik, kawan yg sentiasa berada disisi -

Pasar Pekan Sabtu Bota Kanan (aku ambik gambar awek sebenor2 nye hahaha)


kelas aku mase tingkatan 3 (waktu paling gile panjat pagar sekolah)


kekawan aku ; zilah, aku, geman dan era adik (umi balik awal masak kate nye hehehehe)


tempat aku bertapa 7 tahun dulu hahahaha



replika ni dulu mase aku sekolah x ada pun (zaman da berubah hahaha)


-kenangan yg indah tetap di sekolah- (aku rase semua org pun pikir cam 2)



* Kelebihan Solat Tarawih Malam Kelapan;
Allah S.W.T mengurniakan pahala orang yang bersolat tarawih sebagaimana pahala yang dikurniakan kepada Nabi Ibrahim a.s.




aku;
toktuasakti;
29-09-2009;
aku dan kenangan;
SMKDARY BOTA:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^