kembali ke Ipoh;aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam semua,

Semalam aku tido hanya 3 jam je herm, balik lewat sehingga 4 pagi menyembang2 punya pasal dan aku tido jam 6.30 pagi setelah usai solat subuh. Pagi 2 aku paksa kan diri aku untuk menziarahi jiran aku meninggal kan dunia yg fana (meninggal dunia) oleh kerana rumah dia x sampai 50 meter dari rumah aku tak kan tak pergi kot kan, dan kebetulan anak pempuan dia pun sebaya gan aku dan kami kenal sesama keluarga.


Setelah selesai meguruskan hal pengebumian, aku bersiap pergi ke Ipoh, herm tempat yg mana aku memang nak elakkan buat masa ni, kerana penuh gan kenangan yg menyesak kan kepala otak aku. Tapi oleh kerana daya tarikan yg kuat dan amat aku rindukan, aku pergi gak ar kan hehehe. Ni buku punya pasal le, da hampir 3 bulan x beli buku membuatkan aku betul2 rindu hehehe dan akhirnya terbang la duit aku RM98 huhuhu dan aku berjaya membeli sebanyak 18 buah buku. Kedai 2 jual buku2 terpakai dan setahu aku kat situ je aku leh dapat bekalan buku2 yg lama dan yg terbaru.


Kebetulan aku gak hantar 2 org anak buah aku balik ke Ipoh, deorg belajar lagi kire sekali jln ar kan. Tapi aku tetap happy cz misi aku tercapai dan malang nye malam ni aku tak dapat lagi nak belek2 buku yg aku baru beli cz badan aku da cukup penat tak cukup tido hehehe.


kadang kala kenangan indah
tak secantik wajah
yg penuh darah
yg tiada maruah:


* Fadhilat Tarawih malam ke 3;
Berseru para Malaikat di bawah Arasy Allah supaya org yg sembahyag Tarawih berupaya meneruskan sembahyang mereka pada malam2 seterusnya.


aku;
TokTuaSakti;
23-08-2009;
cuti sekolah seminggu hahaha;
Bote yg suram cerah ( cuaca x menentu ):

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^