aku hidup; hidup aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam buat semua pengunjung dan sahabat;


Aku naik kan entry ni awl skit sbb aku mungkin tak balik malam ni dan tak sempat nak ngadap bini aku ni (laptop + BB) hehehehe. Aku tido kat gua aku mlm ni insyaAllah. Pagi2 lagi aku dah dapt SMS dari org yg aku x suka nak bace hehehe dan alamat nye memang x bebalas le sms 2 herm. X salah kot kan, buat ape nak panjang2 kan cite gaduh2 bulan pose ni x elok kate mak aku, tambah dia lagi;" yg penting kite tahu sape yg betul sape yg salah dan Tuhan 2 Maha Petunjuk" herm... masih ingat lagi leteran mak aku walaupun dah berminggu2 dia ckap hehehe.


Pagi ni gak aku sedikit terganggu (banyak betul gangguan) mungkin akibat daripada perbincangan@ muzakarah kami semalam dan akhirnya aku kuar kan entry awal pagi tadi. Kalu sape yg tahu Tajuk yg sebenor2 nya memang le dia rajin baca surat khabar, kalu x korang memang hampeh hahahahaha (asyik aku je yg menghampeh kan diri aku kan hahahaha)


Petang skit tadi aku ajak kak aku kuar jalan2, ye ar da cuti x kemana pun nak buat koje kat umah ujan x henti2, siap bawak 2 org anak buah aku sekali. Nak dijadikan cite yg hampeh aku yg kene jaga anak buah aku dalam keta cz kak aku nak shopping dan terpakse ar aku jadi "bibik" mmg hampas hahaha padan gan muka aku sendiri.



adik a.k.a bulat DAN kakak a.k.a kuntum



Kelebihan Solat Tarawih Malam Ketujuh;
Seolah-olah ia dapat bertemu dengan Nabi Musa a.s serta menolong Nabi itu menentang musuhnya Fir’aun dan Hamman.


adakah aku masih sang arjuna
yg iring nya hampa
lintas nya kecewa
dunia nya nestapa;

adakah aku masih sang setia
umpama bulan yg bercahaya
menerangi semesta
walau hati gundah gulana;

adakah aku sang pencinta
menagih janji mulia
tetap cinta pada Nya
kerna aku ciptaan Nya


aku;
TokKelana;
rumah ku syurga ku;
27-08-2009:
bote yg hujan tanpa henti (rahmat mu ku pohon)

1 comments:

MeLaTi PuTeH said...

Alahai comei nyeeee anak kak da, sampai hati man bg nama adik a.k.a BOOLAT ish3 tapi kakak a.k.a KUNTUM ok ler

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^