ulu kenas;gan kekawan; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Salam semua.....

Awal pagi aliff datang ( gan adik + kekawannya ) umah ajak nk pi ke Ulu Kenas Kuala Kangsar hehehe dan aku walaupun tak sihat pg ar gak kan hermm. Bagus gak tengah musim2 panas ni pi tempat yg sejuk2 hehehehe dan last aku dtg sini masa pi BTN masa belajo dulu ( aku pun dah lupa ) mgkin sbb dah lama sgt kan em.

Cam biasa aktiviti bakar2 membakar adalah aktiviti yg paling utama hehehehe dan kami tak lama kat sini sbb kami terus pi ke Galeri kat Kuala Kansar hehehehe dan kelakar nya selama 6 bulan aku duk kat sini aku pun tak penah masuk galeri ni selain ulang alik je depan pintu gerbang dia herm... Kirer OK ar bebarang yg ada dalam ni kan herm.... bahan sejarah kire kene ar gan minat aku kan hahahaha.









p/s; maap le tak leh nak cakap banyak cz aku tak larat nk taip huhuhuhu

aku;
toktuasakti;
09 mac 2010;
kuala kangsar > bota;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^