teman nikah; sahabat aku; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Assalamualaikum semua.....

Sahabat aku dari kecik call aku suh teman kan dia pi nikah hehehe sbb dia kate kekawan seangkatan takde yg datang teman. Selaku hero yg ensem aku pun mesti ar datang kan hehehehe kebetulan aku dah ada kat kg kan em.

Dan nk tambah kan koje, bukan takat jadi peneman je + jadi pemandu Raja sehari ni sekali hehehe. Herm dan Alhamduillah semua nye selesai dengan sekali lafaz nikah je hehehehe bagus2.









Aku pun tak kenal pasangan merangkap bini dia ni hehehe tp aku kenal ar abg dia sbb satu geng masa belajo duu sebaya kak aku. Dan pas habis selesai aku kene tunggu dia sekali untuk dibawak baik walaupun aku tau yg dia berat hati nk balik hahahahahaha hampesssss.

p/s; herm.....agak2 aku nanti berapa kali le nk lafaz nikah hahahahaha ( berangan siutttt hahahahaha )

aku;
toktuasakti;
13 mac 2010;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^