Hari Lahir Zetty; Ipoh; Aku.

Author: Tok Tua Sakti /


Salam semua....

Aktiviti diteruskan hehehehe dan yg pertama2 sekali kami jumpe wan a.k.a wan kuyu kat taman cempaka dan terus lepak kat OLD TOWN CAFE dan jumpe gan IKMAL, ZT, ADIK ZT (ZERRY) dan ALONG hehehehe ramai gak tu kalu termsuk aku, ma gan wan hehehehe mmg riuh ar tempat tu hehehehe.

Pas selesai sambut hari jadi ZT lepak+ sembang+ makan2 + minum+ dan kami br le blah hehehehe mmg happy gila siut sbb tak sangka dapat jumpe semua kekawan kat ipoh pulak hehehe cukup2 tak sangka herm.

Kami gak sempat pi umah ALONG jumpa mak gan ayah dia + sembang2 gan kenal2 hehehehe dan aku le pastinye yg paling banyak bercakap dan yg lain jadi tukang tambah je la herm.



























Pas jumpe keluarga along , kami kuar balik makan malam kat area medan gopeng huhuhu ( kire makan besau gak ar kan herm) dan punya le tak sedo dah jam 1 pagi huhuhu gila betul ar herm. Dan kami pun blah ar awal dan sampai umah jam 2 pagi huhuhuhu ( mak dah bising huhuhuhu) herm penat + happy betul huhuhuhu sbb deorg yg belanje aku gan ma hehehehe. Kalu selalu cam ni pun syok gak kan hehehehe.

p/s; huhuhu kalu selalu cam ni kan syok hehehehe

aku;
toktuasakti;
25 feb 2010;
bota>ipoh>bota;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^