ipoh lagi; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Assalamualaikum semua.....

Kak aku ajak pi teman dia potong rambut adoiiii dan cam biasa selaku dereba aku kene ikut ar gak kan herm... dan aku bawak anak buah aku ( along ) yg tunjuk kan tempat dan yg hampes nye aku ingat kan kat Ayo Tawar @ Tronoh je, rupe2 nye pi Ipoh huhuhuhu dan yg bertambah hampes bila pi kedai dia tutup hahahahaha padan muka ( sbb aku tak suka pempuan termasuk kak aku potong rambut @ rambut pendek).

Dan misi seterusnya aku tema kak aku pi beli barang2 dapur dan cam biasa aku jadi amah pada anak2 dia ar kan huhuhuhuhu ( padan muka aku ).



Dan misi yg paling penting pun bermula hahahahaha pi kedai buku hahahaha dan aku beli 7 buah buku siottttt hahahahaha puas hati aku hahahaha. Dan bertambah hebat bila ada mesin urut pulak hehehe dan bila test memag sedap gila ( sbb dah lama tak pi mengurut huhuhuhu ).

p/s; hampes bila anak buah aku cakap aku cam OKU bila duk kerusi urut huhuhu

aku;
toktuasakti;
21 mac 2010;
umah aku:

3 comments:

Anonymous said...

selamat.....amin.

eh..along pun terselit jugak??hehe..

Si Comel Angah said...

lama xg ipoh...kat sana g MPH je...beli novel...nanti boleh la tok kongsi cerita buku yang beli kat bookstore 2....

anakin^sky^walker said...

eh...adam suke along ade?
sudah 2 adam...
kat umah kita pun ade nama "along" gak..
wohohohoh

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^