selamat buat kamu;zamil; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Assalamualaikum semua....

Dan sampai le kenduri kawin sahabat aku ni hehehehe... alhamdulillah semua berjalan gan baik dan yg syok nye aku dapat jumpe ramai kawan2 lama aku dan yg paling lama 12 tahun tak jumpa nama dia eid a.k.a soid hahahaha. ( aku pun lupa nama dia hahahaha ) yg aku ingat masa tingkatan 3 dia satu kelas gan aku dan sesama kantoi masa nk lari dari sekolah sbb nk balik awal hahahaha.











Minggu ni aku agak sibuk sikit dan ditambah dengan penyakit malas, jadinye korang tengok gambo je la ek hehehehehehe salam.....

p/s; agak2 leh jumpa lagi ke kekawan lama aku yg lain herm...
buat Megat ketot ( kawan aku masa kadet polis dulu, selamat kawin gak ( kawin hari yg sama )

aku;
toktuasakti;
15 mac 2010;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^