aku; demam; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam semua....


Aku kene demam panas huhuuhuhhuuhu. Pas balik bersukan aku kene masuk ke dalam gua balik sbb ada program malam ni huhuhu mengeletar siut sbb demam huhuhuhu. Entah aku pun tak tau bila last aku demam sbb aku susah nak demam tapi kalu dah kene alamat nye mmg lama herm.

Kebetulan malam ni atara muzakarah tentang "syukur" dan antara pekara yg buat aku terfikir ialan tentang DALIL SYUKUR. Heram ... banyak manusia yg akan cakap dan ucap tentang syukur tetapi ape kah dalil SYUKUR kita pada Tuhan herm......

Aku balik dan terfikir yg aku gak harus Syukur dapat demam sbb ni mungkin tanda Tuhan kasih @ kifarah yg perlu aku bayar untuk setiap dosa2... mungkin???? sesama le kita fikir kan em.....

p/s; herm ape la dalil syukur aku em.....

aku;
toktuasakti;
4 mac 2010;
kahfi mlm jumaat;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^