MPM + aku balik; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Salam semua....

Awal pagi aku gan adam dah bangun sbb hari ni aku nak balik kampung dan misi yg paling penting aku datang ke sini ialah nak pi MPM ( Majlis Peperiksaan Malaysia) nak ambik sijil STPM huhuhuhu sbb dah simpan kat sana dah 7 tahun huhuhuhu.

Kami naik motor samapai POS Besar KL dan naik bas pi selayang ( tempat MPM ) huhuhuhu rasa dah nak cabut kaki jalan jauh sgt + panas yg melampau. Alhamdulillah semua urusan dapat diselesaikan dengan segera cuma sakit kepala je masa nak balik sbb naik bas sekali gan bebudak sekolah huhuuhuh ( cam rasa duk dalam pasar selayag hahahaha ).

Hampessss kene denda RM 50 huhuhuhu ( padan muka aku!!!!!!!!!!!! )





Kami sampai kat pusu balik sekitar jam 4.30 ptg dan hampes nye tiket nak balik bota ada jam 6.30 adoiiiiiiiii, Aku ucap kan TQ bebanyak pada adam sebb sanggup teman kan aku sampai ke Pudu herm....

Aku sampai ke Taman Maju sekitar jam 10 mlm dan aku singgah kat umah kakak aku sbb kalu singgah kat bote tak de sape yg nak ambik huhuhuuhhuhu.

p/s; penat gile huhuhuhu cam rasa2 nak demam herm

aku;
toktuasakti;
02 mac 2010;
taman maju;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^