Seri Iskandar MTB Exploration 2010;aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Salam buat semua....

Pas 2 hari berkampung kat UTP, akhirnya sampai le hari Pertandingan Seri Iskandar MTB Exploration 2010; dan aku awal pagi jam 7 pg dah kene dtg huuhuuhhu ( sampai tak sempat nak mengeteh herm ) Pelepasan sekitar jam 8 pagi dan aku terus gerak ke CP 4 ( cek poit 4 ) tempat aku kene jadi penunggu hutan hahahahaha.







Nasib tak hujan kalu tak bukan takat peserta, gan aku2 sekali kantoi huhuuhhu dan aku tumpang motor kawan aku je hehehe dan kami diteman 2 polis hehehe selamat ar skit sbb deorg ada senapang hahahaha mana ar tau babi hutan duk lepalak sekali joit kan hahahahah mesti kantoi punya kahkahkahkah. Dan bagus nye polis2 ni mmg sempoi2 hehehehehe




Peserta yg pertama sampai kat tempat aku jam 10 pg siut ( laju betul deorg ni mesti minum tongkat ali hahahahahaha ) dan mula ar kami kelam kabut sbb ada yg sempat tido hahahahaha.












Semua setel sekitar jam 2 ptg dan semua laluan ke hutan tutup jam 12 tgh ari sbb kalu lepas pun mesti lewat punya hehehehe. Yg paling muda aku jumpa peserta sekitar belasan tahun dan yg paling tua 57 tahun hehehehehe hebat kan ( kene mintak petua ni hahahaha ) Tak kurang gak hebat peserta perempuan yg lepas gak sampai ke tempat aku huhuhuhuhu ( buat malu kaum lelaki je sbb ada yg patah balik kahkahkah )

maaf le penat gila, balik terus tido hahahahaha

p/s; tahun depan aku masuk pulak amacam ada berani ???? hahahahaha

aku;
toktuasakti;
8 feb 2010;
MTB seri iskandar;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^