7 mac; setahun yg lalu;aku:

Author: Tok Tua Sakti /

assalamualaikum buat semua teman seperjuangan....


( mungkin tak semua yg faham apa yg nak aku ceritakan )

Hari yg sama; setahun yg lalu; masjid negara; kuala lumpur:

Bersama seorg sahabat ( adik a.k.a azmil ), seawal pagi kami berkampung di masjid negara untuk hari yg penting dan besar maknanya untuk kita dan masa hadapan. Kita bersama memakai baju putih ditengan2 lautan manusia yg sesama menuntut hak yg penuh bermakna dan wajar.

Mugkin kita tak lupa, bila lari dari kepungan dan asap2 tebal yg mampu membuta kan mata hahahahaha tapi kita tetap ketawa. Namun sedih bila lihat anak2 kecil menagis di antara kita. Dan kita tetap teruskan jua;

"kita lakukan hari ini, agar tak malu dengan anak cucu kita "

kata2 itu yg kita sepakat bersama di antara lautan manusia dan kepulan asap2 beracun. Moga pejuangan ini diterus dan dipertahankan bersama2.

p/s; aku dah lupa gambo2 dulu letak kat mana hehehehehe.

aku;
toktuasakti;
7 mac 2010;
masjid negara dalam kenangan;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^