Shah Alam; Part 3

Author: Tok Tua Sakti /


Assalamualaikum semua...

Awal pagi lagi aku dah bangun sbb tolong kawan aku selesai kan hal motor dia ( urusan nk bawak balik pi sabah ). Mula pi ke seksyen 18 amik geran moto dan alhamdulillah semua urusan dapat diselesaikan dengan mudah herm.

Usai selesai urusan geran motor, kami gerak pi ke seksyen 2 beli barang2 lukisan aku hehehehe.. (pen, pensel arang, pensel color baju) sbb aku mesti beli bebarang ni kalu singgah kat shah alam dan terus lepak makan kat seksyen 2 makan ikan bakar ngn ABC hehehehe ( sorry gambo takde huhuhu) saje je aku bawak ma ke sini sbb kawasan ni dah berpindah dari tapak asal herm dan saje je aku bawak dia pusing2 + jejalan kat shah alam hehehe. ( walaupun aku sendiri dah tersesat jalan hahahaha hampesss ).


Dan port yg paling wajib aku lepak mesti ar kat SSCMALL hehehehe dan mesti ar kat tempat lukisan2 ni hahahaha. ( hampes br aku sedar yg tak leh tangkap gambo huhuhuhu )

p/s ; macam hensem je bila tangkap gambo cam ni hahahahahaha

aku;
toktuasakti;
27 feb 2010;
ssc mall;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^