cerita tentang Opah;aku:

Author: Tok Tua Sakti /





Assaalamualaikum semua.............

( Tentang Opah )

Hampir 2 minggu Opah duk umah aku ( umah apak aku leeee hehehe ) mmg aku agak kurg rapat gan opah ( mugkin aku cucu dia yg tak duk gak dia kat lambor sbb adik beradik yg lain duk kat sana masa kecik2 dulu ) tapi aku dedulu selalu kayuh basikal gan mak pi kg lambo naik basikal galang. Hehehehe mmg seronok gila bila kenag waktu dulu2 walau banyak yg memenat kan dan penah aku mengayuh basikal menagis sebb penat gan pans sgat2 ( sbb bawak balik mengkuang untuk buat tikar ) hahahahaha

Tapi skg Opah dah uzur sgat sampai tak mampu dah nk gerak kan badan sendiriri herm..... malam tadi bila dia panggil aku sbb suh ambikkan baca buku yassin dia dan teman kan dia buat aku banyak berfikir sendirian dan sedih...mugkin sedih mengenagkan nasib Opah aku @ mengenagkan diri aku sendiri ( mungkin herm... )

p/s; mungkin aku sendiri tak tau ape yg aku nk fikir dan perlu fikir.. herm....yg aku tau satu hari nanti " itu" lah aku....

aku;
toktuasakti;
16 mac 2010;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^