projek part 7;adam& aku:aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Salam semua...

Aku dapat panggilan dari abg ipar aku suh datang ke UTP ( Universiti Petronas Seri Iskandar ) aku bawak adam sekali hehehehe. Rupe2 nye kene tolong membungkus bebarang untuk pertandingan MTB nanti herm.

Koje punya koje sesedor dah jam 2 pagi huhuhuhu ( nasib awek2 kat UTP ramai hahahahahaha) herm bayak koje yg tak habis dan kene sambung esok adoiiiiiiiiiii ( tgh plan cam ne nak ngulor esok hahahahahahaha )






Pas habis koje kali lepak lagi kat kedai mamak huhuhuhu ( padahal mata dah merah ngantuk ) herm dan kami blah awal sebb dah tak tahan dan sampai umah lewat, ( mak pun dah tido herm )

p/s; syok gak ada aktiviti reramai kan em..

aku;
toktuasakti;
18 feb 2010;
UTP seri iskandar;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^