PPD teluk intan; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Salam semua teman......

Kawan aku ajak teman kan pi ke PPD Teluk Intan, Perak. Sebenor nye aku pun tak pandai sgat kawasan ni hehehehe dan bila sampai baru aku tau yg kawasan ni dah maju betul herm bagus2 ada kemajuan dan perubahan yg leh dikira baik ar kan em.

Pas habis urusan PPD kami lepak sat makan kat Mc D huhuhuhu dan pusing2 sat kat GAINT herm ( kire hebat ar kan ada pasar beso huhuhuhu ). Rupe nye ada kedai jual lat tulis dan aku beli bebarang lukisan aku huhuhuhu.


Pas selesai semua kami balik awal sbb tetiba je aku rasa badan aku cam tak berapa nk elok herm..... cam nak demam je herm....

p/s; syok gak lepak kat sini hehehehehe

aku;
toktuasakti;
3 mac 2010;
teluk intan;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^