Cinta Sufi; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Salam semua.....

Saje aku nk post kan iklan ni sbb aku peminat penulis ni hehehehe dan aku cukup tak sabo nk dapat kan buku yg terbaru ni hahahaha yg aku leh jamin yg buku ni mmg pastiiiiiiiiiii menarikkkkkk hahahaha. Kekawan yg punya minat sama, makanya sesama le kite sabo menuggu huhuhuhuhu

* Iklan dari ALAF 21

KEPADA RAMIAN SEMUA
MARILAH BERAMAI-RAMAI
KITA MERIAHKAN MAJLIS PELANCARAN INI
DI PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR
PADA 28/3/2010 JAM 2 PETANG

p/s; aku mesti dapatkan dulu daripada "sahabat" aku hahahahaha

aku;
toktuasakti;
19 mac 2010;
umah aku:

1 comments:

MeLaTi PuTeH said...

Nak perangat MA ar tu??hampeh takpe kali ni ma tempah siap2 menggunakan POS hahahaha tak peduli nak menang jugak...!!!

Ya Allah, butakanlah mata sahabat aku ni dari nampak buku CINTA SUFI sebelum aku membeli nya... Amen...

hahahahahahahhaha

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^