Selamat Pulang ke Sabah; Mariah; Aku

Author: Tok Tua Sakti /



Selamat Pulang Sahabat;
ke bayu;
Negeri di Bawah Bayu:Aku:




Jam 5 pagi kami dah bergerak pi ke KLIA hantar mariah herm.... cam sedih je semua... mugkin cepat sgt masa berlalu dan masa akhir pun dah sampai kan herm.... kerna masa 2 kan milik Tuhan herm. Jadi nye, hargai la masa secukup2 nye untuk hari ni dan untuk masa depan....

Oleh kerana kami sampai awal, kami sempat lepak makan pagi kat KFC huhuhuhu ada ke makan nasi lemak huhuhuhu cam hampes rasa nye huhuhuuhu. Dan kami gerak pulang awal tanpa sempat jumpa famly ma sbb adam kene koje pagi dan sepanjang perjalanan aku tido je huhuhuhuuh ( sedey sungguh hermmm )

p/s; moga jumpa lagi dengan keadaan yg lebih baik pas ni hehehehe dan terus gembira dan gembira selamanya.....kerna kamu sahabat yg baik; aku:

aku;
toktuasakti;
28 feb 2010;
KLIA ;
jam 5.00;
umah aku:

3 comments:

Anonymous said...

kita pergi KLCC ke KLIA man..hihi!

MeLaTi PuTeH said...

Die berangan2 kot nak ke KLCC ehehehehe

Tok Tua Sakti said...

adoi kantoi..ngantuk sangat kot hahahahahahaha

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^