MTB projek; part 2; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Salam semua...

( sambung koje semalam )

Oleh keran aku tak dapat nak mengulor a.k.a lari dari koje sbb abg ipor aku suh datang gak sambung koje semalam terpaksa le aku dtg gak huhuhuhu. Punya le lama deorg ni mesyuarat huhuhuhu dah nk sampai jam 12 tak habis2 lagi adoiiii ( bila pulak nak balik kan herm ).

Aku dapat koje duk kat post 4 ( tempah CP bagi peserta ayo untuk tempat last le 2 ). Dan pas 2 sambung balik koje dan cam ne yg aku agak jam 3 baru habis huhuuhuhuhuh dan aku terus lepak umah abg ipar aku je sbb aku dah tak larat nk balik herm..





p/s; aku mmg tak minat mesyuarat2 ni huhuhuhu sebb tu aku lari lepak keluar hahahaha

aku;
toktuasakti;
19 feb 2010;
UTP seri iskandar;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^