3 lukisan ; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Assalamualaikum semua....

Cam yag aku cakap kan bulan lepas yg aku nk buat lukisan gan 2 tajuk + puisi yg aku buat kan terlebih dahulu dan kini aku dah berjaya siap kan 2 lukisan tu dan + 1 lagi lukisan dari idea yeop aku. Alhamdulillah semua nya dapat dilakar dalam masa 1 hari huhuhuhuhu alhamdulillah......amin.

KETIKA MEMANDANG LANGIT; AKU:

MELAUNG KE LANGIT; AKU:

MY FAMILY; AKU:

Lukisan yg ke 3 disumbang idea dari yeop aku, dah lama dia suh aku buat dan tetiba je aku baru aku nampak ape yg aku nak conteng kan hehehehehe walaupun ada tempat2 yg aku tak puas hati tapi syukur gak kan sbb tak semua pekara akan sempurna herm....dengan harapan aku leh buat gan lebih baik hehehehe.

p/s; 4 jam untuk 3 lukisan leh dikire OK ar kan hehehehehe

aku;
toktuasakti;
08 mac 2010;
umah aku;
syurga aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^