aku;pi sekolah; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Assalamualaikum semua......

Aku dapat panggilan dari kawan aku ( geman ) ajak pi sekolah aku ( SMKDART BOTA ) kate nye ada perjumpaan untuk PERSATUAN BEKAS PELAJAR yg dibuat tahun lepas dan alhamdulillah berjaya di daftar pada tahun ni...





Cam biasa aku ikut je kan dan bincang2 punya bincang dan keputusan nye ari sabtu ni kami akan joint sekali gan perjumpaan pelajar tahun 1980-1984 untuk menerang kan tentang penubuhan persatuan ni...dan aku hahahahaha jadi pengikut yg setia je kakakakakakaka...yg penting semua nye selesai dgn baik hehehehehe.

p/s; tak sangka masih ada staff yg masih ingat kat aku huhuhuhuhu TQ semua.....

aku;
toktuasakti;
29 april 2010;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^