selamat; buat semua; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Buat semua sahabat aku...maaf buat pertama kali nya...mungkin agak terlewat aku naik kan post ni dan aku masih ingat kamu semua kerna korang mmg sahabat aku.. Aku doa kan semoga bahtera yg dibina kukuh hingga ke hujung nyawa...

Buat bro izal gan bro nik, korang mmg HEBAT hahahaha moga cepat dapat anak banyak kahkakah... TQ atas semua undangan dan maaf kerna aku tak dapat menghadirkan diri...namun doa aku tetap untuk kamu semua.....

LISA + SHAH IZA
L
WAN MIERA NADIA + NIK NAZIM

ILYEA + KAMIL

( aku cilok gambo dari http://ladyexora.blogspot.com/ hahahahaha )

p/s; perkahwinan adalah amanah + tanggungjawab...moga kamu semua menghadapi dengan penuh kesabaran dan kash sayang..

aku;
toktuasakti;
5 mei 2010;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^