program; sakit buntut; aku:

Author: Tok Tua Sakti /



Awal pagi sepupu aku ( mie ) ajak pi kayuh basikal, dari semlam dah rancang dan tak sangke pulak dia bersungguh2 nk pi kayuh sampai Pasir salak hahahaha. Alhamdulillah sepanjang perjalanan selamat em. Siap sempat ambik gambo kat depan pintu gerbang lagi tu hehehehe ( bagi bukti kat kawan aku huhuhuhu + bagi dia semangat sikit turun kan berat badan kakakaka ).

42 KM dengan catatan masa 4 jam mmg hampes huhuhuhu yg penting sampai dengar bergaya hahahaha ( tu ayat sepupu aku ar kan em ). Ape yg hampes bontot kami sakit ooooooo huhuhu sebb tak pakai suar "pad" bagi alas bontot dan sepupu aku cakap dia nk rehat 2 hari mengayuh sbb sakit buntot hahahaha ( mungkin sbb buasir ape huhuhuhu )... yg penting kami gumbira sbb tu la matlamat kami disamping kuar peluh gan buang lemak kat perut huhuhu ( sbb dia dah nak kawin kan ).

p/s; aku pun sakit buntut huhuhuhu siap kekawan aku sms ajak kayuh ptg gan mlm nanti hampessssss.

aku;
toktuasakti;
14 mei 2010;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^