tahniah; nyah manaf; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Petang tadi aku pi Ioph ( hospital darul ridzuan ) ziarah anak nyah manaf aku yg baru lahir gan adik dia ( sepupu aku ijam ). Tahniah aku ucap kan atas kelahiran cahaya mata yg baru... moga bertambah2 rezeki Tuhan hehehehe. Comel dan sihat hehehehe tu yg mampu aku kate kan hehehe . Tahun ni banyak betul aku dapat sepupu2 yg baru, Insyallah esok aku kan ziarah sorang lagi sepupu aku yg baru dapat cahaya mata gak ( kak sal )...

( cahaya mata baru )


( lepak2 kat surau dulu hehehe )

( nyah manaf pakai lebai tu )

( makcik aku dukung cucu baru hehehe )

p/s; alhamdulillah... bertambah2 umah Nabi Muhammad... dan anak2 adalah rezeki Tuhan yg amat berharga..walaupun banyak kes2 buang anak herm... hampessss cam %@%%@ betul ar sape yg punya perangai cam tu herm...

aku;
toktuasakti;
16 mei 2010;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^