umah sewa ijun; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

( ijun berlakon jadi bangla isi minyak hahaha )

( konon cam model hampesss )

Usai dari umah kak sal, kali terus gerak pi umah sewa ijun kat pengkalan ( aku pun lupe nama tempat dia hahahaha ) semata2 nk ambik pendrive sbb dia tertinggal kakakaka. Dan kami pi cari baju2 sukan da hampes dah habis dah herm kecewa sungguh niiiiiiiiii.

Dan aku gak pi lepak + tengok tempat ijun buat latihan gan main badbinton tiap2 hari kate dia ( cam tak pandai2 main je hahahahahahahahaha ) dan tak lama sbb kami nk cepat balik nk singgah umah kak aku terus.. habis cite kakakakakakakaka

p/s; cam hampes bila nk beli barang, semua da habisss hampesssssss

aku;
toktuasakti;
23 mei 2010;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^