anak kak sal; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum + salam kasih sayang...


Akhirnya aku dapat gak ziarah sepupu aku ( kak sal ) sbb dia baru je melahirkan anak perempuan yg pertama hehehe anak lelaki. Kami sgt rapat dari kecik2 sbb dia pun anak bongsu cam aku hahahahaha.

Umah dia ni tempat yg pertama aku akan pi masa Raya selepas pi kuburan hehehehe sbb nk makan laksa hahahahaha ( dan tradisi tu sampai ar skg tapi aku tak ar pi raya pertama kan ) sbb masing2 da sibuk.

Pendek kan cite, anak dia pempuan dan sihat hehehe, berat 2 kilo lebih hehehe dan aku terlupa nk tanya nama ape ar aku ni em..... dan aku tak lama sbb ada projek yg lain gan ijun ( anak buah aku hahahahahahahahaha ),

p/s; em syukur semua selamat hehehehehehe

aku;
toktuasakti;
23 mei 2010;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^