lepak petang; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Assalamualaikum semua + salam kasih sayang.....

Ari ni aku punya cite memang sembab huhuhu dengan tido lewat malam tadi sampai jam 3 pagi ( perut banyak belabon kate mak aku hehehehe ) awal pagi bangun bawak apak pi hospital cek jantung gan ambik ubat, punya le bosan duk hospital huhuhu cam siput sedut lambatnye kakaka dan petang tadi aku tibai tido sampai jam 5.30 hehehehe.




Petang , sepupu aku ( ijam ) ajak men"geteh" kat pekan bota, dah lama sangat tak lepak minum kat sini. Depan tabung Haji dan jalan menuju kat pusat tungtung hehehehe ( promote skit ar kan kakakaka ) dan aku teringat masa aku sekolah2 dulu aku selalu lepak kat depan tabung haji ni gan baju sekolah kuar + seluar sekolah beso bawah hahahaha konon2 cam samseng ar kan hahaha. ( buat aku gelak sendiri + cam org bodo je hahahahaha ).

p/s; zaman sekolah, kenangan ape pun kite tak pernah lupe kan em...

aku;
toktuasakti;
17 mei 2010;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^