guru;selamat hari guru; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


SELAMAT HARI GURU;
buat semua Guru2 yg pernah mengajar aku
dan buat semua insan yg bergelar GURU;

Kepada guru yg mengajo aku kat sek TADIKA Teluk kepayang + guru2 Sek Agama Rakyat ( SAR ) + guru2 Sek, Keb, Teluk Kepayang + guru2 Sek, Men, Keb, Dato Abdul Rahman Yaakub Bota Kanan + Semua guru UMS/ PTPL dan istimewa kepada guru2 dan warga kerja Sek Keb Beluru Kuala Kangsar ( yg banyak membantu aku,,kire ngajo gak tu hehehehe ).

Terima kasih pada ibu bapa + adik beradik ( yg banyak nasihat aku walaupun aku ni "begik" hahahaha ) + pada makcik ( mengajo aku mengaji dari "aliff " sampai "wassalamu" + sahabat2 dia gua2 +sahabat2 yg setia ( kamu kenal siapa kamu ) +teman2+ kawan2+ dan pada "alam" ( yg banyak mengajar aku tentang hidup serta berikan aku idea2 yg baik ) dan pada semua, sama ada secara langsung @ tak langsung.... sesugguh nye aku sangat2 berterima kasih pada semua dan mohon pada Tuhan agar setiap sesuatu akan dibalas dengan kebaikan sepenuh nye.

( maap le kekawan, ni je gambo yg aku ada huhuhu )



Maaf andai terdapat kesilapan sepanjang pembelajar aku ( sbb aku nakal skit hahahaha tapi ensem hahahaha ) kamu semua guru yg terbaik buat aku : OSMAN ABD RAHMAN .

p/s; guru selalu dikaitkan dengan"jasa" dan jasa berkaitan dengan "budi", dan budi pasti dibawa MATI. Mohon pada Tuhan, agar diberkati pada semua guru2 dan diberi kekuatan untuk terus menabur bakti dan budi...( tetiba teringat kat puisi GURU OH GURU tulisan Allahyarham Usman Awang em.. )

aku;
toktuasakti;
16 mei 2010;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^