projek;melancong; part 2; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum semua + salam kasih sayang ....

Hari ni awal pagi jeman kene tunggu aku depan umah sbb aku lambat bersiap hahahaha ( sbb lambat bangun + mimpi ngeri hahahaha ). Jam 8 pagi kami gerak pi ke Ipoh ambik adik2 @ pelajar jeman untuk hari ke dua pelancongan deorg hehehehe ( dah habis belajo dan saje nk berjalan2 kat sekitar perak ).

Bermula gan makan pagi sekitar ipoh + ziarah umah pensyarah deorg ( aku lupe nama dan baru pas kuar hospital ) + terus pi singgah umah jeman ( ambik bebarang gan ziarah mak dia dan yg paling hampes deorg leh pulak tengok album masa jeman bebudak gan gombo kami belajo dedulu dan bertambah hampes bila deorg leh gelak kate aku "budak nakal" hahahaha dan jeman pulak cute adoiiiii).

Aktiviti yg paling utama kami pi ke Teluk Batik dan singgah kan adik2 ni kat hotel + terus pada aktiviti bakar membakat ( BBQ) dan mandi manda sampai kulit nk bertambah itam huhuhuhuhuhu ( aku la tu kakakakakakaka ).


















Pas penat makan2+ mandi( timbus2 org ) + gelak2 da njam 5.30 ptg kami bergerak balik untuk siap makan malam ( sbb ada yg duk lapo nk makan je huhuhuhuhu 2 pasal aku cakap deorg "membela" - sebutan dalam bahasa perak - hakhakhak ).

Sempat gak kami berganbar kat sekitar lumut dan kami makan kat LUMUT SEAFOOD ( aku pun ingat2 lupe hahahaha ) dan sekitar jam 10 habis makan jeman bawak jejalan sekitar manjung dan hantar deorg balik hotel..... aku pun balik dan sampai sekitar jam 11 malam huhuhuhu penatttt tapi epiiiiii hehehehehehehe.

( gambo2 lain akan masuk kan di post yg lain sbb tak dapat lagi dari deorg dan kamera "beso" aku hahahaha )

p/s; macam2 perangai deorg tapi hepi sbb deorg ada perangai cam tu hehehehe penat gak gelak ni hehehehehe arap korang pun hepi gak em

aku;
toktuasakti;
3 mei 2010;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^