projek;melancong; part 1; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Assalamualaikum semua + salam kasih sayang....

Jam 7.30 pagi jeman dah datang umah aku sbb nk jemput anak2 murid dia ( da habis belajo ) kat Keretapi Tanah Melayu (KTM) kat iph dan kami berjumpa sekitar jam 9 pagi..

Untuk hari pertama kami just bawak deorg jejalan sekitar ipoh + makan2 ( kat kedai ikan bakar tasik raban dekat gan stadium ipoh ) dan pi beli belah untuk makan malam hehehehe dan pas tu terus hantar deorg kat umah makcik deorg kat rapat setia ( kalu betul le sbb aku pun da lupe hehehe).... dan seterus nye nanti kan aktiviti setrusnye esok hehehehehe. Yg syok nye kami sempat makan cendol tepi jalan hahahaha kelakar gile bila makan dalam keta sbb tak cukup kerusi kakakakakaka....

( gambo2 lain akan masuk kan di post yg lain sbb tak dapat lagi dari deorg dan kamera "beso" aku hahahaha )

p/s; aku gembira bile jumpe deorg hehehehehe

aku;
toktuasakti;
2 mei 2010;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^