ular; aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Assalamualaikum + salam kasih sayang...

Tetiba bini sepupu + jiran aku bgtahu yg umah dia ada ular ( dengan laju nye dia lari sambil mendukung anak hehehehe ) dan aku yg HERO gan mak aku pi ar umah dia siap bawak buloh ( kate org tua2 ular takut gan buluh hehehehe betul ke???

Dan bila masuk umah dia mmg betul ar ada ular ( betul2 atas kepala tempat tido dia hehehe ). Dan oleh kerana aku ni HERO yg hensem kakakakakaka berjaya le aku tamat kan riwayat ular ni dengan bantuan buluh yg aku bawak dan dengan bantuan mak aku gak siap hempuk ( pukul ) ular ni sampai terguling2 kakakakakaka ( aku pun tak tau ngape tetiba je mak aku terguling2 em sbb dah geram + marah sangat kot em ). Dan akhirnya aku buang je bangkai ular ni kat dalam sungai em...... tamat...

p/s; tips bunuh ular- antara pesanan Rasulullah (s.a.w) pastikan usir ular dahulu (sekurang2 nye 3 kali) dan kalu degil gak em... bunuh je, sape suh masuk umah tanpa izin kan hehehehehe ( dah nama binatang kan mana ar dia tau kan hehehehe )

aku;
toktuasakti;
25 mei 2010;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^