Ucapan;Tahun Baru Masehi;aku:

Author: Tok Tua Sakti /


Assalamualaikum semua......

Ucapan Selamat Tahun Baru Masihi 2010 buat semua Keluarga, Sahabat, Teman, Kenalan, Kawan dan Pengujung2 sesawang Tok sepanjang tempoh tahun 2009. Mungkin terlalu ramai ucapan yg telah diberikan sama ada dari panggilan @ SMS dan Tok amat berterima kasih kerna masih mengigati Tok sebagai sesuatu dalam kehidup anda semua.

Tentang tahun yg telah kita tinggal kan (2009) terlalu banyak erti yg perlu diselami sehingga ke hujung dasar andai ianya lautan yg penuh misteri. Mungkin banyak manis nye sehingga mampu terkene penyakit kencing manis, atau pun pahit nye hingga mampu mengalah kan hempedu herm...

Sesetengan org, yg pahit pasti mahu dilupakan terus dalam memori ingatan, kalu boleh dipadam@ ditongsampahkan terus hehehehe tetapi mungkin tidak bg Tok. Kekadang yg pahit itu mengajar kita mengenal diri agar lebih bererti, berpaksinya sejati, agar lebih mengerti tentang diri.

Dengan harapan agar di Tahun yg Baru ini, akan bersemai benih2 yg lebih memberi erti bagi diri dan anda semua yg punya erti dalam hidup dan diari hidup Tok. Kerna Tok juga manusia biasa (teringat lagu superman huhuhuhu). Moga Tuhan berikan kita kekuatan, dorongan yg mampu melorong kekuatan, harapan yg penuh penghayatan dan kehidupan yg penuh keindahan. Dan terpenting; naungan yg mampu memberi sinar kebahagiaan.

Buat semua..... SELAMAT TAHUN BARU 2010 dari aku; TOK TUA SAKTI;

p/s; moga tahun ni lebih banyak lukisan2 yg baik di keluarkan dari minda yg terindah em

aku;
TOKTUASAKTI;
31-12-2009/ 01/01/2010;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^