seharian di Taiping;aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum semua....

Hampir seharian aku kat Taiping hari ni atas urusan perniagaan teman kan sahabat aku PANG a.k.a PENGHULU ( sahabat masa aku duk dalam gua sesama dulu, mungkin 10 tahun dulu ). Aku jumpe dia tahun lepas dengan seorang isteri dan 2 orang cahaya mata wanita. Terlalu banyak pekara yg disembang kan hehehehe dan kalu dulu2 banyak berita2 langit yg dibahas telitikan dan kini lebih kepada berita2 dunia yg menyesak kan kepala hahahahaha ( kita dah banyak berubah sahabat kerna antara kota dan kata sering roboh di tengah usia.

Herm...oleh kerana aku jadi tukang teman je aku pun belek2 ar bebarang kat sini huhuhu dan nak jadi kan cite aku beli 2 barang hehehe;

1. BUKU CONAN jilid 66
2. CAP @ TOPI


Seingat aku ar ka n, kali teralhir aku beli CAP ni masa aku tingkatan 5 hehehehe herm dan ari ni tetiba je aku nak beli pulak herm ( tukar imej ar kan hahahaha ). 2 tak penting sgt kan em... tapi yg paling penting aku banyak belajo "sesuatu" hari ni herm...pelajaran yg baik dari pemerhatian dan sahabat yg baik. Herm ... betul tak? ( terpulang kat korang ar menilainya OK.

Aku penat gile hari ni huhuhuhu dan alhamdulillah urusan aku gak dah selesai hehehe ( walaupun 10% lalalalala ).


p/s; syukur pada Tuhan untuk natijah pada kekuatan;aku:

aku;
toktuasakti;
28 jan 2010;
umah aku:

3 comments:

Si Comel Angah said...

hehehe,tok xg zoo taiping ke? night safari ke? situ yang paling popular sekarang ni,hehehehe.....

Tok Tua Sakti said...

huhuhu tak sempat ar puteri kayangan sbb pi urusan koje herm...insyallah lain kali kot em...puteri org taiping ke??

Si Comel Angah said...

mak orang perak,kat bagan serai...mak cik ada kat sana...jd kalau g umah dia kami g la zoo...2 pn 4thn sekali,hehehehe

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^