aku joint meeting; SIT; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum semua.....

Malam sabtu aku pi IPD PERAK TENGAH untuk joint mesyuarat@ taklimat Seri Iskandar MTB Exploration 2010 . Dan aku gak berdaftar menjadi ahli untuk KELAB ni ( seri iskandar cycling team (SIT) ) hehehehe .Mungkin sbb aku dah lama minat gan sukan berbasikal tetapi terlalu banyak halangan dan bantahan. Alhamdulillah dengan keadaan sekang ni aku leh buat ape je yg aku nak asal kan aku puas hati dan suke hahahaha.

Cam biasa bila mesyuarat2 ni aku mesti duk belakang2 punya hahahaha dan aku kene duk bawah AJK LOGISTIK untuk pertandingan 2 nanti dan insyallah aku akan joint untuj exploration 2 nanti. (harap2 aku sihat hehehehe ).





kalu korang berminat gak korang leh terus layari BLOG kelab ni kat ; http://simtbexploration.blogspot.com/
p/s; yg paling syok ada makan2 hahahaha
aku;
toktuasakti;
09 jan 2010;
malam sabtu;
IPD PERAK TENGAH:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^