aktiviti aku; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam semua.....

Maaf dari aku sbb lambat nak update blog sbb line BB aku bertambah2 hampes skg ni herm. Ahad baru ni aku buat kayuhan secara berkumpulan pertama aku kat Seri Iskandar, Perak bersama ahli Kelab Berbasikal yg lain untuk menguju Trek yg akan diadakan pertandingan pada bulan 2 nanti.

Tak banyak yg nak dicite kan selain aku happy gile cz dapat ramai lagi kawan2 yg satu kepala dan punya hobi yg sama gan aku hahahaha dan yg tak sangka aku gak jumpa kawan2 lama aku kat sini hahahahaha kelakar sungguh.

Yg hampes aku hanya dapat buat kayuhan separuh perjalanan je hahahahah dari 55KM aku hanya leh buat 22KM huhuhuhu sbb penat gila siut... herm balik terus pensan hahahahaha. Aku tak sabo nak tggu bulan Feb ni punya pertandingan huhuhuhuhu.





p/s; pasal aktiviti ni la aku bertambah gelap hahahahaha ( sbb masa pi ofis SSC korang tanya kan aku makin hitam huhuhuhu ) janj aku happy gan puas hati hehehehe
aku;
toktuasakti;
17 jan 2010;
seriiskandar;
umah aku:

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^