perjumpaan; bekas pelajar; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Assalamualaikum semua teman.....

TAJUK: PERJUMPAAN BEKAS PELAJAR TINGKATAN 5 ( SMKDARY 2000 )
TEMPAT: PANTAI TELUK BATIK, LUMUT, PERAK
TARIKH; 02012010

Awal pagi lagi aku dah bangun siap kan semua bahan2 untuk buat ayam BBQ hehehehe sbb dah tugas aku yg kene buat kan ( atas kerelaan sendiri hehehe ) dan nak dijadikan cite ayam tak ada masa petang tu ( 010110 ) oleh kerana majlis ni di adakan pada pagi 020110 pepagi lagi aku kene bangun cari ayam hahahahaha.

Awal pagi lagi kawan aku dah ambik bawak pi peka sabtu cari ayam gan bahan2 buat perap ayam herm dan alahamdulillah semua kerja dapat diselesai kan dengan kadar segera dan menepai gak ar gan masa yg telah dijanji kan hehehehe.

Cam biasa "BOS" kami Jeman dan kekewan yg lain dah siap tunggu kat Teluk Batik hehehehe sebb dah agak da mesti penuh punya kawasan ni sbb hari cuti kan em.



Alhamdulillah semua berjalan gan lancar walaupun kehadiran tidak memberangsangkan huhuhuhu dengan kiraan menghampiri 20 org, 8 buah kereta. Tetapi cam biasa sebb adanya watak hero2 cam kami ni hahahahaha suasana tetap riuh - rendah cam melebihi jumlah penonton padang bola sepak hahahahaha.

Dan meghampaskan keadaan bila kemera HP aku buat hal bila tak leh guna hahahaha dan boleh plak digunakan bila aku dah bak balik hhuhuhuhuhu hampasssssssssss. ( kat ats tu ar satu2 nye gambo yg elok aku ada huhuhuhu. Pada semua kekawan yg tangkap gamo bebanyak tolong2 ar anto kat aku ek, gune email pun ok em ; toktuasakti@yahoo.com OK ).

Akhrnya aku sampai umah sekitar jam 8 malam setelah aku kuar dari umah jam 7 .30 pagi huhuhuhu. Dan kesimpulan perjumpaan kali pertama ni cukup meriah dah hebat hehehehehe. Dan kami semua cukup2 gumbira dan happy gila2 hahahahaha.

p/s; lama dah tak jumpa aju @ baizura hehehehe dah besar+ comel anak dia hehehehe bagus2..

aku;
TOKTUASAKTI;
03 jan 2010;
ini kenangan yg indah;
umah aku:

4 comments:

MeLaTi PuTeH said...

best giler.. batch kite bile nk jumpe buat reunion.. junior2 kite da buat

ALiFF said...

ishk rugi siot aku x p.. klu p blh gak aku jmpe mmber2 lm kita.. hrm.., nk bt cmnekan.. sedih pun ade gak..tp aku syukur byk are.., wlaupun aku x joint prjmpaan lps2..,tp korang tetap igt n ajak ak gak.. tp insyaAllah klu de rezki len kali gua follow.. ok.. tp jgn lp ajak.. yo bro awek kat sane ramai x?ok bro..

ALiFF said...

hrm sorang pun x amik gmbo aku hu2..

Si Comel Angah said...

teringat daku pada budak2 kelas 5 alfa dlu...tok la ni,ingatkan aku kat bdk2 tu...

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^