panggilan dari alam kematian; aku:

Author: Tok Tua Sakti /

Salam semua.....

Cam ganaz kan tajuk entry aku hahahahahaha ...tetiba je malam tadi sekitar jam 11.00 malam aku terima SMS dari alam kematian (org yg dah Mati dalam hidup aku huhuhuhu) dan merepek meraban le SMS nye sampai aku sendiri pun tak faham herm.... manusia2.

Aku harap sesangat yg kalu manusia dah mati jgn ar idup balik sbb leh buat aku takut 0000000 hahahahaha.

p/s; manusia yg kalu dah buat salah memang akan setiasa berasa bersalah sepanjang kehidupan sehingga menempuh alam kematian.....(sorry sbb aku bukan manusia yg memaaf kan org kalu aku dah benci kan org herm)

aku;
toktuasakti;
19 jan 2010;
gua aku> umah aku:

6 comments:

MeLaTi PuTeH said...

em...jangan la idop balik bile da masuk kubor..aku pun takut hehehe

ALiFF said...

o.. ganazzzzz2.. title dia..

Si Comel Angah said...

tok,ni puteri kayangan nak bg komen boleh...bg pendapat aku kan, baik maafkan orang...kan fadhilah kamsah selalu pesan "sebelum tido, maafkan orang semoga hati sentiasa tenang dan ceria selalu"...harap tok x dendam dengan aku...huhuhu

MeLaTi PuTeH said...

hahaha.. puteri kayangan.. andai rasa seperti TOK rasa takkan mungkin mudah untuk melemahkan hati untuk berbuat demikian.. masih banyak perkara yang terselindung.. em..

Tok Tua Sakti said...

TQ atas nasihat 2 puteri kayangan;

Mungkin puteri kayangan baru kenal Tok kan herm.... mmg tok pemaaaf org nye...dan untuk kes2 yg tertentu "mungkin tidak"... pengkhianatan tak mungkin di maaf kan sampai mati...

p/s; jgn ikut perangai buruk Tok OK sorry

Si Comel Angah said...

mesti ada pengalaman kan?tapi kalau maafkan kita akan rasa lega...xyah fikir dah apa yang orang 2 buat kat kita...yang penting hidup mesti diteruskan...mesti sentiasa ceria dan ENJOY!!!!!!!

Post a Comment

Terima Kasih Atas Komen Anda...
^TokTuaSakti^